اگه بچت کولیک و رفلاکس داشته باشه اپتامیل بهتره نان سنگینه یکم
نان بچه منو یبوست کرد اپتامیل دادم تا اخر
با نان شروع کن هم وزن دهی خوبی داره هم فراوان تره اگر دیدی یبوست شد اپتامیل بده اگه اپتامیل خیلی کم شده تو بازار ،بقیه شیرها رژیمی هستن بچه یا اسهال میشه یا یبوست یا وزن نمیگیره
شیر خشک ببلاک شیر خشکیه که توی بازار فراوونه ینی اگر به بچه بسازه حیلی خوبه ،ولی من شیرخشک دادنو ب کسی پیشنهاد نمیکنم توی شرایط کنونی کشور اگر شیر خشک کم بشه نباشه واقعا استرس محض و بچه ی طفلی گناه داره
من شنیدم اولش که معده لچه هنوز ضعیفه اپتامیل خوبه که بتونه هضم کنه
من به بچه اول آپتامیل دادم ان شاءالله برا اینم آپتامیل گرفتم
چیزی که شنیدم اینه که نان سنگینه وقتی بچه تازه دنیا اومده آپتامیل بدی بهش بهتره. آپتامیل خیلی سبکه و بچه بزرگ تر بشه سیرش نمیکنه
نان عزیزم
من به پسرم بدنیا اومد نان دادم بعد ی ماه اسهالش کرد بعدش ببلاک دادم بهش ساخت بعد ی مدت وزن نمیگرف دیگ باز نان دادم اینبار ساخت و دیک تا اخر نان دادم فک کنم در کل باید ببینی چی میسازع ولی فک کنم ببلاک بهتر بسازع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.