خانما مایع آمنیوتیک ۱۳.۵ برای
هفته 3۳ و ۲ روز خوبه ؟

۲ پاسخ

آره عزیزم خوبه

منم دو روز پیش سنو بودم مقدار مایع دور چنینم همین عدد بود

سوال های مرتبط

مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی