خانما بیمارستان قائم مشهد خوبه؟!

۳ پاسخ

اصلا خوب نیست

نمیدونم بیشتر دودل میکنیدم بالاخره خوبه نیست

در چه موردی؟ از نظر هزینه خوبه خیلی کمه هزینه هاش ولی از نظر امکانات رفاهی خیلی بده و اینک معمولا دستیار پزشک کارارو میکنه تا خود دکتر البته ک زیر نظر پزشک اصلیه

سوال های مرتبط

🧑‍🎓😎🥰🌱 🧑‍🎓😎🥰🌱 قصد بارداری
توت فرنگی🍓 توت فرنگی🍓 قصد بارداری