۷ پاسخ

اره بیمارستان خوب وتمیزه

اصلا بدرد نمیخوره افتضاح

اگه میتونی برو۱۷شهریور شنيدم خوبه

قتلگاه قائم
من ۱۰ هفته دردم گرفت کیست داشتم رفتم قائم
ینی من ریدم به ماماها و پرسنل و پرستار های اونجا

ن قائم که اصن خوب نیس
هیچ تعریف خوبی نشنیدم ازش

افتضاح

من سز اجباری بودم بیمارستان هاشمی نژاد رفتم دستشون عالی بود روز بعدش هم مرخص شدم

سوال های مرتبط

🧑‍🎓😎🥰🌱 🧑‍🎓😎🥰🌱 قصد بارداری
🧑‍🎓😎🥰🌱 🧑‍🎓😎🥰🌱 قصد بارداری