اره بیمارستان خوب وتمیزه
اصلا بدرد نمیخوره افتضاح
اگه میتونی برو۱۷شهریور شنيدم خوبه
قتلگاه قائم
من ۱۰ هفته دردم گرفت کیست داشتم رفتم قائم
ینی من ریدم به ماماها و پرسنل و پرستار های اونجا
ن قائم که اصن خوب نیس
هیچ تعریف خوبی نشنیدم ازش
افتضاح
من سز اجباری بودم بیمارستان هاشمی نژاد رفتم دستشون عالی بود روز بعدش هم مرخص شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.