بیمارستان قائم خوبه براسزارین یانه

۹ پاسخ

بیمارستان قائم آموزشیه عزیزم، همه دانشجو و انترنن. ببین کدوم بیمارستانای دولتی آموزشی نیست بری اونجا.

دکتر برومند فوق العاده اس

من رفتم هاشمی نژاد تمیز تره دکتر که امد عمل ام کرد خانم برومند بود

وای نه اصلا نرو اونجا هرکیی رفته ناراضی صددرصد بوده

من سزارین شدم اونجاخوب بود پرستاراش هم خوب بودن

نه شریعتی بهتره

نه قائم و امام رضا اصلا خوب نیست
برو ۱۷ شهریور امام حسین امام زمان
کلا بیمارستان های آموزشی نرو

من خودم ۲ سال طرحم رو توی آزمایشگاهش بودم. قسمتای جراحی و بخشش هم همه دانشجو بودن.

تمیزه ؟!
رسیدگی میکنند یانع؟!

سوال های مرتبط

🧑‍🎓😎🥰🌱 🧑‍🎓😎🥰🌱 قصد بارداری
در انتظار نینی در انتظار نینی قصد بارداری
بهاره بهاره قصد بارداری