خانما قرص امگا 3تااخربارداری بایدبخورم؟؟

۵ پاسخ

اره من یه روز درمیون میخورم

اگه ماهی میخوری هفته ای ۲ بار گفت نیاز نیس ولی اگه نمیخوری امگا۳ باید بخوری بدن جیوه ،من کلن قبل بارداریمم میخوردم

به من گفته فعلا مصرف کنم

به من گفت یک هفته مونده به زایمان قطع کنم

بعدشم بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد