خیلی خوب گفته دکتر من ۳۰ میگیره
من سزارین دومی ام ۱۵میگیره
سزارین اولیا۳۰میگیره
من بین ۱۰تا۱۲گفت کلا سزارینم رو گفت کلا نزدیک ۴۰بشه با دستمزد
دکتر من گفت 30
دکتر من که گفت ده تومن
دکتر من گفت هیچی نمیگیرم با اینکه سزارین اختیاری ام
راستی دکترت کیه?اگه 15واسه خودش بخواد بیمارستان دولتی مباد یا نه?
سلام خوبی باز دکتر تو خوب خواسته دکتر من 30برا خودش منم نمیخوام بدم میخوام برم الزهرا یا 29بهمن ولی نمیدونم چطوری برم
برا من گفت ۱۰تومن 😄
دکترای اینجا ۸۰ میگیرن
شهر ما دکتر های طرحی ک مطب ندارن25
دکترای با نجربه تر ک مطب دارن35
چقدر برای شما خوبه قیمتها
دکتر من به اندازه ربع سکه میگیره
خوب میگه عزیزم،برای اختیاری؟
من قبل عید ۳۵ بود دیگ بعد عید نپرسیدم
دکتر منم ۱۵ میگیره نرخ اینجا همینه
زایمان اولی ؟
خوبه که
من دکترم اختیاری ۳۰ میگیره
خودم اجباری باشم۱۰
دکترمنم گفته ۱۵ تومن
۱۲ میگرفت به من گفت ۱۰ بده
برا من ۳۰میگیره زیر میزی
دکتر منم همینو گف تبریز ۱۵ یا ۲۰ میگیرن
مال من پارسال ۱۴ میگرفت امسال قطعا زیاد کرده
دکتر شما کیه؟؟
دکترتون کیه؟دکتر من ۳۰میگیره
خیلی خوب گفته
اکثرا سی میگیرن خوب گفته
همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.