سلام سرگیجه و استفراغ صبح طبیعیه یا مشکل هست؟

۳ پاسخ

بله منم تا ۱۶ هفته هرروز داشتم الان گاهی اوقات

طبیعیه عزیزم از بالا آوردن که سرت درد میکنه ولی اگه دیدی بدتر میشی حتما برو پیش دکترت دارو بده منم همین طور بودم بهتر شدم

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا🩵 مامان معجزه ی خدا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ?!!! مامان ?!!! هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری