عزيزم طبيعيه هركي اطراف ما زايمان كرده اينطوري بوده شكمش بعد زايمان حتي زايمان طبيعي
گن بپوش دیگه تا جمع شه
شکم بند هم خریدم ولی وقتی بستم به شکمم دردم گرفت سختم بود نبستم
سزارین بودی برا همین شکمت اومده جلو... شکم منم همینطوریه. داخل هم نرفته هشت ماهه سزارین شدم
طبیعی یاسز بودی؟
من عکس و باز نکرده بودم واین که ندیدم ۱۶روز زایمان کردی فکر کردم حامله ای
اگ طبیعی زایمان کردی کتاب بزار ببند
شکم بند ببند
برااحتیاط یه سونوبده ولی طبیعی ببندحتماباگن به مروراب میشه
نه برای منم اولش میگفتن یکی دیگه توش داری هنوز
ولی بعدش خوب شد
گهگاهی شکم بند بشتم فقط
یوقتایی هم چادر نخی
خوب شد
ببند گلم خیلی بزرگه شکمت من اصلا شکم ندارم
ببندش خیلی بزرگ مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.