ما رسم نداریم چی بگیریم،اولین باره میشنوم.
فقط کادو عروسی میدیم،نهایت یه خورده شاباش بریزیم رو سرعروس و داماد
من یه گلدان بردم مادر شوهر م ساعت داد و خواهر همسرم یه تومن دادند
یه پتو بگیر براش یه یه تابلو خوشکل
من خواهرم برام یه تابلو خرید هنوزم دارمش
نصبتتون چیه
ما قدیما رسم داشتیم یه تیکه جهیزیه اندازه وصعمون میدادیم الان دیگه خیلی کمه بخان انجام بدن
جشن جهیزیه رو بیشتر جاها دارن مخصوصا تهرانیای اصیل...یا یه چیزی تزیینی بگیر یا پول بده
ما حتی هدیه عروسی هم رسم نداریم نمیدیم ففط هدیه عقد طلا میدیم
ما رسم نداریم چیزی بگیریم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.