خانوماا خیلی گشنمه شده این موقع چی بخورم بنظرتون؟

۹ پاسخ

من از کاکویی های دخترم کش رفتم😅

هر چی تو خونت داری ..خوابت نمیاد غذا درست کن

شام داری بخور
اگ نه میوه بخور یا آجیل وخرما نخود کشمش هم خوبه

من نون های رژیمی سبوس دار گرفتم وقتی گشنم میشه میخورم البته بیشتر همین شبا میخورم روز ها چیزای مقوی میخورم

دلم ماکارونی میخواد🫢

غذا نخور سر دلت میمونه اذیت میشی و خوابت نمیبره .چیزهای مقوی و سیر کننده مثل مغز ها یا شیر و عسل این چیزا بخور

نون خیلی خوبه یا بستنی فقط سیب نخور که بدتر میشی

من شبا خیلی گشنم میشه سعی میکنم یه لیوان شیر با دو سه تا دونه خرما بخورم معمولا دلمو نگه میداره که سراغ غذا نرم دلی خیلی دیگه بهم فشار بیاد میرم نون پنیر میخورم😂😂

من شیر و خرما میخورم این ساعت

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری