عزیزم اول شیرینی جاتو به حداقل برسون در صورت هوس فقط اونم کم بخور.قند و شکر کامل حذف کن.سعی کن شبا خیلی برنج و ماکارانی واینا نخوری غذای سبک بخوری.اگه ممنوعیتم نداری حتما روزانه پیاده روی کن
منم خیییییلی شکمو ام و گرسنه میشم یه تایمی هم یهو وزنم رفت بالا ولی این کارها رو کردم فعلا ثابت مونده خداروشکر😄
برنج رو یه ذره کمتر کردم به جاش سالاد و خورشت رو اضافه کردم که قشنگ سیر بشم به خودم گشنگی نمیدم،برای میان وعده ها یا آخر شبا که گرسنه میشی مثلا هر دوروز عدسی یا لوبیا یا آش رشته اینا درست کن بزار یخچال هروقت خواستی یه کاسه بخور هم قشنگ سیر میشی هم واسه نینی خیلی خوبه هم الکی وزنت بالا نمیره😇
میوه و سبزیجات مثل کاهو و کلم و گوجه و خیار و هویج اینام خیلی خوبه چه سالادش چه خالی خالی
این برنامه غذاییه ک بهداشت به من داد
گف سعی کن نیم ساعت قبل غذا سبزیجات پخته شده یا سالاد بدون سس های چرب بخوری
غذا هم کم بخور اجازه بده مغزت دریافت کنه که سیره
اگ گرسنه بودی ۲ ساعت بعدش بازم غذا بخور یکم
من از اینا بودم که هر چی میخوردم ۱۰۰ گرم هم اضافه نمیکردم الان آبم میخورم وزنم میره بالا رها کن خواهر 😅😅
منم همش ضعف دارم فقط دلم غذا میخواد قبل بارداری اصلا اینطوری نبودم اصلا برنج دوس نداشتم الان تو هر وعدم دلم میخواد برنج باشه
بهش فکر نمیکنم بعد بارداری ایشااله رژیم میگیریم برمیگرده بخور لذت ببر😉
برنج و نون کم کن پروتیین بیشتر کن چاق نمیشی
منم خیلییی غذام زیاده درصورتی نه شیرینی نه میوه نه حله حوله اصلا اهلشون نیستم فقط غذا زیاد میخورم بخاطرهمینمچاق شدم😫😫😫
اندازه برنج ونونت رو حتما قبل از شروع غذا مشخص کن که بیشتر از یه حدی نخوری
من همیشه ده قاشق برنج میخورم و نونم هم سنگکه دوکف دست.
قند مصنوعی هم سعی کن نخوری
مخصوصا با چایی اصلا قند نخور خیلی جوابه
منم همینم عزیزم غذا هم کم میخورم ولی هر روز وزنم بالا میره خسته شدم دیگه بیشتر سعی میکنم پروتئین بخورم تازه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.