۴ پاسخ

من از ۷ماهگی شروع شد همش مثل پیرزنا بدن درد دارم دستوپاهام شکمم تنهاجایی ک درد نمیکنه موهامه بخدا ی مدت دوهفته اییم سردردای عجیب میگرفتم.همش خسته ام انگار یکی منومیزنه کوفته اس

وای منم خیلی بیتابم شبا خوابم نمیبره🤦🏻‍♀️
کاش این ماه هم بسلامتی بگذره برا همه

منم همیجورم شبا خواب ندارم اصلا

طبیعی دیگه ماه اخر

سوال های مرتبط