کسی تو ۱۶هفته رفته سونو‌جنسیت ؟دکتر جنسیت رو‌گفته بهتون ؟؟

۱۳ پاسخ

سلام مامان خوبین گروه روبیکا داریم خواستین پیام بدین

آره عزیزم من واسه طول سرویکسم ۱۵ هفته رفتم سونو واژینال بین دوتا پاشو بهم نشون داد دقیق گفت

من ۱۳ هفته بودم درست گفت

اره من رفتم درست گفت

من15هفته رفتم بله گفت دختره

بله من رفتم قطعی بهم گفت تو برگه سونو هم برام نوشت .فقط قبل اینکه بری داخل بستنی بخور که بیدارباشه

اره به من گفت

من هفته پیش رفتم قطعی گفت

من ان تی دکتر گفت ۸۰درصد دختره و درستم بود

من رفتم گفت

من سونو غربالگری هفته ۱۲ رفتم گفتن
دکتر شاکری تهران هم هفته ۱۱ میگه

سلام اره من رفتم گفت پسره

اره عزیزم من رفتم قطعی گفت

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وششم بارداری