آره منم خیلی نگرانم خیلی فک میکنمچقد بده همش فکرم درگیره میگم خدایا کاشکی یه کاری مکردی مامانا از حال نینیشون باخبر میشدن
منم دقیقن همینجوری ام با خودم میگم کاش بچه همش تکون میخورد تا ما خیالمون راحت بود ک حالش خوبه❤️😍😂
الهی آمین مرسی گلم همچنین
نگران نباش گلم فرزندت در پناه امن خداست عزیزم انشالله این مسیر زیبارو به سلامت طی میکنی و به زودی لذت در آغوش گرفتنش را تجربه خواهی کرد🤱❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.