۹ پاسخ

من به پدر مادر خودم و همسرم بعد از تشکیل قلب گفتم
به بقیه هم بعد از سونوی Nt

بعد انتی بگو الان زوده

بنظرم رفتی تو ۶ یا ۵ ماهگی بگو اینجوری خودتم راحتی الان مثلا بگی آدم حس مزخرفی پیدا میکنه هعی میگن سنو نرفتی جنسیت چی بود و فلان و بهمان😕🤧

بعداز ۱۲ هفته بگو مثلا ۱۳ هفته شدی بگو
من و همسرم این قرار رو بین خودمون گذاشتیم که اخر خرداد به همه بگیم ☺️

بخدا هرچی دیرتر بگی بهتره

بذار بعد سونو ۱۳ هفته بگو
در کل تو چهارماه بگو
زود نگو عزیزم

ب خانواده ی خودت و همسرت بگو ک اگر نیاز بود پیشت باشن و کمکت کنن ولی ب بقیه بعد ان تی بگو

خانواده ها کم کم در جریان بزار گلم بزار همه از این خبر خوب ذوق کنن❤️😍

۱۲هفته بعد انتی بگو

سوال های مرتبط