من به پدر مادر خودم و همسرم بعد از تشکیل قلب گفتم
به بقیه هم بعد از سونوی Nt
بعد انتی بگو الان زوده
بنظرم رفتی تو ۶ یا ۵ ماهگی بگو اینجوری خودتم راحتی الان مثلا بگی آدم حس مزخرفی پیدا میکنه هعی میگن سنو نرفتی جنسیت چی بود و فلان و بهمان😕🤧
بعداز ۱۲ هفته بگو مثلا ۱۳ هفته شدی بگو
من و همسرم این قرار رو بین خودمون گذاشتیم که اخر خرداد به همه بگیم ☺️
بخدا هرچی دیرتر بگی بهتره
بذار بعد سونو ۱۳ هفته بگو
در کل تو چهارماه بگو
زود نگو عزیزم
ب خانواده ی خودت و همسرت بگو ک اگر نیاز بود پیشت باشن و کمکت کنن ولی ب بقیه بعد ان تی بگو
خانواده ها کم کم در جریان بزار گلم بزار همه از این خبر خوب ذوق کنن❤️😍
۱۲هفته بعد انتی بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.