۱۱ پاسخ

من گفتم پشیمونم، البته تهوعم دارم نمیگفتمم تابلو بود🤷‍♀️

بنظرم غربالگری اولو جواب بده بعد بگو
منم همین ترسو داشتم میگفتم اگ اتفاقی بیفته حرف اونا بیشتر داغونم میکنه

من به خانواده خودم تست زدم گفتم خانواده همسرم بعد سونو قلب .یه هفته بعدش ویار و تهوعم شروع شد نمیتونم حتی یه پیاز خورد کنم چه برسه به اشپزی برای همین کلا تا الان خونه بابامم حواسشون بهم هست

بنظرم گفتنش ب خانواده‌ها موردی نداره اتفاقا اگ دور از جون اتفاقی بعدا بیافته میتونن کنارت باشن و همراهیت کنن

سه هفته دیگه تحمل کنی تموم میشه با خیال راحت بگو.
من الان هنوز نگفتم به خانواده ام منتظرم برم انومالی بعد خبر بدم

ما فقط به مامان ها و بابا ها گفتیم

فعلا نگو عزیزم، من بعد غربالگری گفتم همه شکه شدن که چطور ۳ ماهه نفهمیدن

بزار سه ماه بشه بعد بگو، خدایی نکرده نشه بعد حرف بقیه اذیتت میکنه

اتفاقا خوبه بذار غربالگری کنی بعد بگو
از هیچیم نترس توکل به خدا

ن عزیزم نگو بنظرم من گفتم زود همه گفتن دا چقد زود گفتی با اینکه من شرایطم خاصه استراحت بودم

شوهر من جواب رو از آزمایشگاه گرفت به همهههه خبر دادددد 🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط