۱۳ پاسخ

تشکیل قلب رفتی بگو دیگه
انقد خوبه همه حواسشون بهت هست😂😍

نه بابا هیچی نمیشه من تستم مثبت شد گفتم

من اگه به خودم بود بعد غربالگری دوم میگفتم حتی.چون اصلا شکم معلوم نمیشه تا اون موقع.ولی خب یکی که بفهمه دیگه مجبور میشی به بقیه هم بگی.
واقعا اگه میتونی، بزار بعد از غربالگری اول که از سلامت جنین مطمئن بشی بعد بگو.

بهتره صبر کنی‌بعد بگی

من اولین نفر ب مامانم گفتم

منم گفتم و تو انتی قلبش تشکیل نشده بود. خیلی پشیمون شدم

منم بعد غربالگری گفتم

من بارداری اولم خیلی زود گفتم ، اما دومی صبر میکنم انشالله

من چند روز دیر گفتم 😭😂انقدر ناراحت شدن ک نگو. هنوز ۸ هفتم نشده بود البته من با خانواده همسرم زندگی میکنم

نگو عزیزم
اینجوری خودت آرامش بیشتری داری

منکه همون بعد تست گفتم خداروشکر مشکلیم نبود

به مامانا بگو
و تاکید کن فعلا به کسی نگن تا غربالگری انجام بدی خیالت راحت شه

نگو فعلا خیالت راحتتره

سوال های مرتبط