کلا ظرفشویی ی چیز خیلی ساده ای هست ساختارش همشون یکیه هیچ فرقی ندارن ما لوازم خانگی داریم
ماله من ناسیوناله عالیههه عالللییی اگر میتونی این مارک بگیر
مال خودم ال جیه خیلی راضیم ولی برا همسایمون پاکشوما بود هرکارمیکرد اب داخل ماشین نمیومد حتی از نمایندگی یکی دیگ فرستادن بازم خرابه
من ۸ساله سامسونگ دارم عالیه،ولی خب منم خیلی اوکی نیستم باهاش ترجیحم اینه خودم ظرف و ظروف رو بشورم
تکنو نخر😓 بنده خدا شوهرم خواست هدیه بخره برام مارک ازم نپرسید،افتضاحه یعنی،هر چی داشتمو لک میکنه به هیچ شوینده و نمک و جلادهنده ای هم اوکی نمیشه اصلا اشکال از ابپاش هاشه ۸۰ تومن پول حیف شد
من ۴ ساله پاکشوما دارم راضیم
فقط باید بدونی استفادش از نمک جلادهنده قرص ژل چه وقتیه
من کندی دارم که واسه پاکشوماست
راضی ام واقعا چندساله دارما ولی راستش تازه امسال عید افتتاحش کردم و چقدر به خودم ظلم کردم که ازش دیر استفاده کردم🥴😑
مهم اینه از شوینده خوب استفاده کنی
مال من اسنوا خیلی راضیم چند ساله دارم خیلی تمیز میشوره اصلا لک و خش نمیندازه
من دارم خوبه استفاده نمیکنم زیاد والا
من جی پلاس دارم عالیه
مادرشوهرم پاکشوما داره اونم راضیه
من ماشین ظرفشویی جی پلاس دارم راضی ام خوبه
مال من الجیه . خواهرشوهرم پاکشوما داره راضیه
ماکشوما اشغال ترین مارک لباسشویش هم
من دووووو دارم فقط مارک دوووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.