خانم تاحالا قرص ۰۰۷استفاده کردین

بچه شیرخشک

۳ پاسخ

من چند سال قبل تر از بارداریم خوردم
همون دوره تپل میشی
ب محض قطع کردن دوباره لاغر میشی
الکی نگیر بی فایده است

دور بر من لاغر بودن چندنفر خوردن چاق شدن، کورتون دارن امکان عوارضم دارن بعد تو شیردهی نباید مصرف کنی

چی هست

سوال های مرتبط

مامان شهریار🍩🧸 مامان شهریار🍩🧸 ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوکیان❤ مامان دوقلوهاوکیان❤ ۱۴ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۱۲ ماهگی