۸ پاسخ

بله قند طبیعی هس

گلم فستینگ ینی تو تو تایم فست چیزی جز اب و دمنوش نخوری حالا هندونه که قند داره و طبیعیه اما همینم نباید بخوری حتی خیار یا کاهووو کلاااا جز اب و دمنوش چیزی نخور

منم فستم،میخورم قند طبیعییه ولی کربوهیدراتش بالاست،۱ قاچ به جایی برنمیخوره🙃😃

قندش بالاست،برای دیابتی هامضره

عزیزم میشه بگی رژیم فستینگ چطوریه اسمشو شنیدم اما بلد نیسم چطوریه؟؟

قند طبیعی ولی کربوهیدرات بالایی داره مثل خرما

بعد از فست یه مقدار معین میتونی بخوری

قند طبیعی هستش ولی روزی ی قاچ در حد ی لیوان برای رژیم مجازی بخوری

سوال های مرتبط

مامان گل ناز مامان گل ناز ۴ سالگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۴ سالگی