چرا میگن تو حاملگی خم نشید؟

۵ پاسخ

ممکن سر یا دست پاش بین دنده ها و استخون لگن گیر کنه آسیب ببینه

اووووو من آنقدر خم و راست میشم
چاره ای ندارم واقعا
انشاالله که مشکلی پیش نیومده باشه

من خیلی خم میشم
مجبوووورم دست تنهام
همسرم به خودش زحمت نمیده یه لیوان جابجا کنه

عزیزم فشار میاد به دهانه رحم

فشار میاد به بچه
بارداری یکم متفاوته با حالت معمول نشستن و بلند شدن ویا خم شدن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی