من سره همه بچهام خوردم
نخیر محلی کنسله
خیر اصلا ، هیچ چیز غیر پاستوریزه نباید بخوری بخوصوص الان که هوا رو به گرم شدن میره
محلی نباید خورد عزیزم
دکترم گفت فقط پاستوریزه بخور
خوب بجوشون تب مال نگیری
بجوشون و بخور هیییچ مشکلی نداره ،خاصیتش هم از اون شیرا بیشتره
من اوایل نخوردم اما الان کامل نیم ساعت میجوشونم و میخورم یا ماست درست میکنم
من یک بار خوردم چیزی نشد
اولین بار ۲۰دیقه بجوشه مشکلی نداره
عزیزم تو دوره بارداری باید محصولات پاستوریزه بخوری اینارو میگن الودگی داره
میگن نه نباید بخوری حتما پاستوریزه باشه
لبنیات غیر پاستوریزه اصلا نباید بخوری
من دکترم بهم گفت فقط چیزای پاستوریزه بخور یبار بستنی خوردم کهیر زدم رفتم دکتر گفتن حساسیت ب پروتئین گاوی بوده دیگ ترسیدم ب نظرم توهم نخور
من میخورم مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.