من از انومالی به بعد سفالیک شده
دوستدارم طبیعی زایمان کنم
ولی هر چی نزدیک میشه ی کوچولو میترسم🙊🙈
از کجا باید بفهمیم
نی نی منممم سفالیکه ، تکون نخورده اصن 😂
نی نی من از آنومالی سفالیکه!
برا من تو انومالی اینو زده بود Variable کسی میدونه چیه؟
عزیزم نی نی منم سفالیک هس دکتر گفت میچرخه ولی به حالت سفالیک قرار میگیره هر بچه ایی یه طورع بعضیا هی میچرخن بریچ میشن
من ۱۸ سفالیک بود تا ۳۲ هم ک سونو دادم هنوز سفالیک بود دخترم ارادت خاصی به طبیعی اومدن داره😂😂
برا من از اول سفالیک بود تا الان چرخیدن نداریم😂
کی متوجه میشین ک سفالیکه آخه من صنو ۱۸ هفتگی رفتم هیچی نگفت بچه چطوریه
منم امروز سونو بودم سفالیک بود
کاش همینجوری بموووونه 🥲
برای منم دقیقا از همون هفته ها سفالیک شده هنوزم هست
ن دیگه اماده ی نبردِ😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.