بادندونی که یه شب درمیون دردداره بایدچیکارکنم؟؟🤕😔😔

۶ پاسخ

سیر رنده‌کن بزار روش

آب نمک قرقره کن

میتونی بری دندون پزشکی از سه ماهه دوم

میتونی دندان پزشکی مخصوص خانم های باردار بری عزیزم…من رفتم البته باید میکشیدم

میخک بریز تو اب بجوشع ابش ک قهوه ای شد بردار بهش نمک و سرکه سیب و زنجبیل و گلاب بزن پنج دقیق رو دندونت نگهدار تمام

اگه خالی شده سقز کوهی بذارید داخلش اروم میشه
واسه من که جواب بود ان شاءالله شماهم اروم شید

سوال های مرتبط

مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۷ ماهگی