من چهار روز دیگه بچم دنیا میاد تازه تازه بقیه متوجه میشن حاملم😂
هفته ات بامنه گلم منم برا ۱۷ اردیبهشت نامه سزارین دارم .اگه دخملم عجله نکنه 😍😍😍
خوبه گلم
مثل من هست شکمت سنو رفتی ؟
من شنبه میرم
نه ،بچه بیشتر تو پهلو هاته برا همین شکم زیاد نکردی .
نه عزیزم منم خیلی بزرگ نشدم ولی وزن بچه خوبه
وزنش چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.