شکمم چطوره؟کوچولو نیست 🥺

تصویر
۶ پاسخ

من چهار روز دیگه بچم دنیا میاد تازه تازه بقیه متوجه میشن حاملم😂

هفته ات بامنه گلم منم برا ۱۷ اردیبهشت نامه سزارین دارم .اگه دخملم عجله نکنه 😍😍😍

خوبه گلم

مثل من هست شکمت سنو رفتی ؟
من شنبه میرم

نه ،بچه بیشتر تو پهلو هاته برا همین شکم زیاد نکردی .

نه عزیزم منم خیلی بزرگ نشدم ولی وزن بچه خوبه
وزنش چقدره؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من روزهای ابتدایی تولد
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی