نه گلم....حالا اگر میگفتیم اشکال داره ک خوردی....این سوال قبل خوردن میپرسن نه بعد خوردن دختر خوب🥰🥰
نوش جونت منم زیاد میخوردم خیلییی🤪
چرا اشکال داره چون من میخاستم باید به منم میدادی
ن چرا اشکال
نوش جانت
نوش جونت عزیزم چه مشکلی
من توبارداری ویار بد رو شله داشتم ازش حالم بهم میخورد
اشکال نداره حلیم شله مقوی بابا
اگه نفخش اذیتت نمیکنه ، مشکل دیگه ای نداره ، نوش جانت
تنها اشکالی که داره این هست که منم هوس کردم 😱😬 فوقش یکم نفخ میکنی دخترم هیچ مشکلی نداره دیگه
نه بابا من سه ماهه اول خیلی میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.