خانمای مشهدی شله خوردم اشکال نداره؟؟

۹ پاسخ

نه گلم....حالا اگر می‌گفتیم اشکال داره ک خوردی....این سوال قبل خوردن میپرسن نه بعد خوردن دختر خوب🥰🥰

نوش جونت منم زیاد میخوردم خیلییی🤪

چرا اشکال داره چون من میخاستم باید به منم میدادی

ن چرا اشکال
نوش جانت

نوش جونت عزیزم چه مشکلی

من توبارداری ویار بد رو شله داشتم ازش حالم بهم میخورد

اشکال نداره حلیم شله مقوی بابا

اگه نفخش اذیتت نمیکنه ، مشکل دیگه ای نداره ، نوش جانت

تنها اشکالی که داره این هست که منم هوس کردم 😱😬 فوقش یکم نفخ میکنی دخترم هیچ مشکلی نداره دیگه

نه بابا من سه ماهه اول خیلی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان علی جون مامان علی جون ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری