سلام خانما ،خون دماغ شدن تو بارداری طبیعیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره من خون دماغ میشدم یه مدت بود دلیلشم معلوم نمیشد تا اخر فهمیدم باردارم بعد اینم بگم این فصل که تازه وارد بهار شدیم طبیعیه خون دماغ

فشارت بالایی باید سریع ب بیمارستان مراجعه کنی اگر پلاکت خون نداری🙃

اره من هر شب میشم الان یه دوسه روز نشده

بله عزیزم جز علائم هست

اره علایم گهواره رو‌نگاه کن

من وقتی فشارم بالاعه خون دماغ میشم

عزیزم فشارت وچک کن.شاید ازفشار بالاخون دماغ میشی

آره من دو بار شدم خیلی کم بود زود هم بند اومد

میگن گردش خون می‌ره بالا بخاطر همونه

اره جز علائم هست تو خود گهواره نوشتن

شایدبخاطرالرژی باشه
چون من خودم الرژی دارم وهمش ازبینیم خون میاداما کم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان مامان آریا مامان مامان آریا روزهای ابتدایی تولد