اره من خون دماغ میشدم یه مدت بود دلیلشم معلوم نمیشد تا اخر فهمیدم باردارم بعد اینم بگم این فصل که تازه وارد بهار شدیم طبیعیه خون دماغ
فشارت بالایی باید سریع ب بیمارستان مراجعه کنی اگر پلاکت خون نداری🙃
اره من هر شب میشم الان یه دوسه روز نشده
بله عزیزم جز علائم هست
اره علایم گهواره رونگاه کن
من وقتی فشارم بالاعه خون دماغ میشم
عزیزم فشارت وچک کن.شاید ازفشار بالاخون دماغ میشی
آره من دو بار شدم خیلی کم بود زود هم بند اومد
میگن گردش خون میره بالا بخاطر همونه
اره جز علائم هست تو خود گهواره نوشتن
شایدبخاطرالرژی باشه
چون من خودم الرژی دارم وهمش ازبینیم خون میاداما کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.