سه روز عدسو خیس میکنم پوستشومیگیرم
که نفخ نکنه و یبوست نگیره
من دال عدس خیس میکنم با سیب زمینی و هویج نگینی و ی کوچولو زردچوبه و آب میزارم میپزه و میکس میکنم
یکم عدس بشور با یه ذره پیازو زردچوبه و دارچین و یکم ارد بزار بپزه قشنگ نرم نرم که شد پوره کن بده به نینی....رب و سیب زمینی هم میتونی بزنی....من تخم مرغ هم میزنم ولی وقتی درحال جوشیدن بود میشکنم میریزم داخل عدسی تندتند هم میزنم قشنگ حل میشه...
بدون ادویه :/
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.