طرز پخت عدسی واسه کوچولوها؟

۴ پاسخ

سه روز عدسو خیس میکنم پوستشومیگیرم
که نفخ نکنه و یبوست نگیره

من دال عدس خیس میکنم با سیب زمینی و هویج نگینی و ی کوچولو زردچوبه و آب میزارم میپزه و میکس میکنم

یکم عدس بشور با یه ذره پیازو زردچوبه و دارچین و یکم ارد بزار بپزه قشنگ نرم نرم که شد پوره کن بده به نینی....رب و سیب زمینی هم میتونی بزنی....من تخم مرغ هم میزنم ولی وقتی درحال جوشیدن بود میشکنم میریزم داخل عدسی تندتند هم میزنم قشنگ حل میشه...

بدون ادویه :/

سوال های مرتبط

مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی