۲ پاسخ

میندازیم تو سوپ میپزه

من همه مواد سوپشو میریزم باهم میپزه دیگه
پوست کدو رو بکن اندازه قوطی کبریت درست کن بنداز تو سوپ
فقط گوشت رو یکساعت قبل میزارم بپزه بعد بقبه رو باهم اضافه میکنم اخرسر هم میکس

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی