ببر دکتر عزیزم باید عکس بگیرن اصلا شوخی بردار نیست
دور از جون بچت
بچه دخترخالم از پله افتاد دیدن حالش خوب پیگیر نشدن چند شب بعد حالش بدشد بچش رفت تو کما چند ماه بیهوش بود عملش کردن 😑
ببردکترچقدبیخیالی
اخی الاااهیی🥹ضربه قفل خیل سنگین و دردناک هست، جاش چیزی نشده رو سرش؟!
قفل خیلی سنگینه ببرش دکترررر
خدای نکرده اتفاق داخلی نیفتاده باشه
زنگ بزن اورژانس راهنماییت میکنن
عزیزم حتماببرش دکتر...فاصله وسن بچه هات مث بچه های منه
خوب بچه رو ببر دکتر. حالات بچه رو ببین .
اخیییییی🥲🥲🥲ایشالا ک چیزیش نشده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.