۹ پاسخ

مگ نمیگن اینایی ک دیابت دارن بچه هاشون خیلی تپلی میشه؟؟؟

بادام درختی
عدسی
حلیم گوشت
تخم مرغ آب‌پز

پسر من 34 هفته 2500 بود وزنش کمه؟

من تو 31 هفته 1600 بود

منم رفتم ۳۳ هفته و ۶ روز ۲۳۰۰ بود منم از دیروز دنبال چیزایی هستم که وزن بگیره بچه در صورتی که دوتای قبلی با وزن بالا دنیا اومدن

منم دیابت بارداری دارم سرکلاژم هستم ولی میخورم چاره ایی نیست چون کسی نیست که چیزی که مقوی تره درست کنه هرغذایی باشه سرسفره منم همونو میخورم چون خونه مادرشوهرمم خوابیدم اگه چیزیم بگم میگن خیلی توقع داری مامانمم اگه بخاد بیاد و بره روزی دوتا ماشین باید سواربشه پس چاره ایی ندارم بخورم

نخود.آدس. حلیم. مغزیجات. ماهی. کباب. گوشت این چیزارو بخور منم دیابت بارداری داشتم خیلی رعایت میکردم

قندت مگه چنده عزیزم

اجیل بدون نمک بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری