نمودار وزنم از محدوده نرمال خارج شد 🤰🤦‍♀️

تصویر
۱۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟
ببخش مزاحمت شدم تا تاپیکا متوجه شدم که شما لوپوس دارین...منم دو قلو باردارم ۱۴ هفتمه..تازه ازمایش دادم متوجه شدم ایمنی لب مرزه..
میشه بیای راهنماییم کنین؟برای بچهام اتفاقی نمیفته؟دکترم گفته باید برم پیش متخصص روماتولوژی

مال من خیلی وقته خارج شده🤣

باشه مهم نیس،برا منم بالا تر بود همش

از دومی به بعد رو چجوری وارد میکنین؟ من هرچی میزنم میگه بین ۴۰ تا ۲۵۰ وارد کنین😩خب ۶۰ بین ایناس دیگه چرا قبول نمیکنه

مال من از همون اول خارج شده بود😂

عزیزم سعی کن رژیم پروتئین بگیری فقط پروتئین دار بخور مثل فیله مرغ و حبوبات مثل عدسی و لوبیا . کربوهیدرات و قندتو خیلی کم کن. خدایی نکرده وزن بالا هم دیابت میاره هم مسمومیت . کربوهیدرات و قند فقط وزن خودتو بالا میبره
ولی پروتیین وزن‌بچه هاتو‌بالا‌میبره خودتم وزن‌نمیگیری

مال هممون خارج شده 😂
الان هر بار میرم دکتر دعوام میکنه

برا منم همینه

من که تو هوا هست😂

😂😂برا منم فقط سعودیه

برا من خارج شده بود 😂

من از همون اول خارج شد 😂🤭

برا من عمود بالا میره

چند بود وزنت چند شد

برا من خیلی وقته خارج شده

برای من زیر حد نرمال هست😁

فکرتون در گیر نکن بعد بارداری همش میره

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد