۵ پاسخ

من کمکی میدم سه تاسی سیسی

وقتی شرو کنی ب کمکی ازونجایی ک شیر خودت سیرش نمیکنه و رفته رفته نیازش ب شیر بیشتر میشه
سینه رو قطعا ول میکنه
چرا باید دیوونه بشی
میدونی چقدر بچه شیرخشکی تو همین ایران وجود داره
بچه خودم فقط ۲۰ روز شیر منو خورد
منم مثل شما شیرم کم بود

خب چرا دیونه میشی شیرخشک چه ایرادی داره بده بخوره جون بگیره بابا

پسر من کلا شیر منو ول کرده فقط شیر خشک‌میخوره

من روزی دوبار 30 یا 60 میدم

سوال های مرتبط