۱۸ پاسخ

ب شدت عالیه
عاشق این غذام
نوش جان منم میخوام فردا قلیه ماهی بپزم

به به نوش جان

شیر ترشی,🥹😋

تاحالا قلیه ماهی نخوردم نوش جون

من اصلا ماهی هام خوشمزه نمیشه چجوری درست کنم

دل من رفت🥲

وای من انقدر دوست دارم قلیه رو امتحان کنم

ماهی رو با چی طعم دار میکنی

نوشجان دلم خواست من ماهی خیلی دوست😋😋

نوش جان
سبزی قلیه چیا میزنید؟

نوش جان عزیزم مشخصه خیلی خوشمزه است
من عاشق ماهی و میگوام 😋😋😋

اووووووف وااااای دلم خاست😢

وای وای ترشیاااااااا

ماهی شیر🤤🤤🤤

نوش جانتون

چه كردي شما چه كرددددي😋

قلیه میگو خوشمزه اس؟؟
میشه طرز تهیه بدید

به به

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دو گل پسر مامان دو گل پسر ۱ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی