بهش سخت نگیر دختر من تقریبا خوب شده بود مهد میرفت اما از وقتی جنگ شد اضطراب گرفته و وابستگیش زیاد شده .با مامان دوستان مهدش که صحبت میکردم متوجه شدم بچه های اونا هم تو این دوران جنگ همینطور شدن.
منم بچهام همینجوری بود بعد میرفتم اینور اونور میزاشتم پیش دخترم یا شوهرم عادت کردن دیگه
بچه های من ازاول هرجابرم میزارم پیش ماکانم یا باباشون میمونن
دختر منم اصلا نمیمونه اصلااا واقعا سخته
دختر منم تازگیا نمیمونه جایی میگه توام بیا
درصورتی ک قبلا پیش مامانم وایمیساد شبم میموند
ولی الان کلی باهاش باید حرف بزنم تاراضی بشه
من ک توی خونه خودمون هم همش چسبیده ب من تا توی اتاقش تنها نمیره خیلی داغونم
اقتضای سنشه پسر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.