برا ما خیلی دیر تر شروعشد یک ماهگی یا ۴۰روزگی
دقیقا هفته سوم شروع شده والان فک کنم تو اوجش هسیم خیلی اذیته😭
دختر من کولیکش از ۱۰ روزگی شروع شد
۹۰ درصد میگیرن من بچم اخرای ۲ خوب شد کولیکش ولی بازم امشب یکم بی قراری کرد بنظرم هنوزم خوب خوب نشده بعضیا از همون موقع ک بدنیا میام دارن بعضیام بعد یه مدت معلوم میشه
تقریبا بیشتر بچه ها میگیرن..تایم دقیقی برای شروع نداره..ممکنه واسه بهضیا زود یا دیر تر شروع بشه ولی معمولش میگن کولیک از هفته سوم و رفلاکس از ۱۸ روزگی به بعد شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.