۳۵هفته و۴ روز دستگاه میره؟

۹ پاسخ

بستگی به بچه داره عزیزم من از ماما بیمارستانی که میخوام برم پرسیدم گفتن ما دیدم بچه ۴۱ هفته ای دستگاه رفت ازونطرف دیدم بچه ۳۶ هفته ای نیازی به دستگاه نداشت

پسر من ۳۶ و ۳روز بود رفت ۳روز دستگاه

بچه با بچه فرق داره من ۷ ماهه دنیا اومدم یه روزم دستگاه نزفتم

معمولا اونا که ریه خوب تشکیل شده
و وزن بالای دو و نیم هست نمیرع

من سر زایمان اولم دخترم ۳۷ هفته بدنیا اومد دستگاه نرف
ولی زایمان دومم ۳۵ هفته و ۶ روز بودم پسرم ۴ روز تو دستگاه موند

وزنش چقدره؟

احتمال اینکه ۳۴ بره هست ۳۵ کمتر ولی از ۳۵ و ۵ روز ۹۹ درصد نمیره

والا میگن بستگی به بچه داره . من چند روز پیش رفتم پیش دکترم چون کیسه آبم حجمش زیاده گفتم دکتر امپول ریه برام بنویسه نکنه بترکه زایمان کنم اونم گفت نه امپول نمیخوای بچت بیاد دنیا هم کامله دیگه دستگاه نمیره
حالا این وسط هم دیدم ۳۵ هفته دستگاه رفته هم دیدم حتی ۳۷ هم رفته

نه عزیزم نمیره

سوال های مرتبط