دخترا درد پریودی دارم شدیده چیکار کنم

۶ پاسخ

من ی چندساعتی این دردو داشتم ب دکترم گفتم بهم گفت اصلا راه نرم و استراحت کنم اگ برطرف نشد بهش اطلاع بدم ک خداروشکر خوب شدم

من یه هفته ست درد دارم دکتر رفتم چیزی نگفت ولی خودم تو استراحت کاملم

برو بیمارستان یا پیش دکترت بهت دارو بده

برو دکتر عزیزم حتما برو

باید ب دکترت بگی حتمابایدشیاف استفاده کنی

سریع برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد