به منم گفتم فعلا زوده ...فقط اهن ...ویتامین د میخورم
من از هفته ۱۲ دارم میخورم
دکتر من برام نوشته میخورم
من میخورم
من از هفته ۱۶ میخورم
برای من دکترنوشت گفت از۱۶هفته بخور
من میخورم
چرا من میخورم از هفته ۱۶دکترم بهم داد
عزیزم هروقت لازم باشه دکترت برات مینویسه
اگه دکترت گفته بخور
دکتر من ک نداد بهم
گفت زوده
چرا باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.