سلام بچه ها...میگم که تو هفته من نباید کلسیم خورد ؟؟؟

۱۲ پاسخ

به منم گفتم فعلا زوده ...فقط اهن ...ویتامین د میخورم

من از هفته ۱۲ دارم میخورم

دکتر من برام نوشته میخورم

من میخورم

من از هفته ۱۶ میخورم

برای من دکترنوشت گفت از۱۶هفته بخور

من میخورم

چرا من میخورم از هفته ۱۶دکترم بهم داد

عزیزم هروقت لازم باشه دکترت برات می‌نویسه

اگه دکترت گفته بخور

دکتر من ک نداد بهم
گفت زوده

چرا باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری