به خاطر بالا رفتن هورمون بارداری تا چند ماه اول حالت تهوع داری
واسه اینکه بارداری دیگ😂
اصلا دلم نمیخاد به روزای اول بارداریم برگردم هفته ۶تا ۱۴من یه روز خوش نداشتم از تهوع دیگه داشتم افسردگی میگرفتم
یاد هفته های اول میفتم حالم بد میشه 😢 خیلی سختی کشیدم بخاطر تهوع 😵💫
واسه اینکه سه ماهه هیچی نمیتونم بخورم بخاطر تهوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.