حالت تهوع واسه چیه تو بارداری😶

۵ پاسخ

به خاطر بالا رفتن هورمون بارداری تا چند ماه اول حالت تهوع داری

واسه اینکه بارداری دیگ😂

اصلا دلم نمیخاد به روزای اول بارداریم برگردم هفته ۶تا ۱۴من یه روز خوش نداشتم از تهوع دیگه داشتم افسردگی میگرفتم

یاد هفته های اول میفتم حالم بد میشه 😢 خیلی سختی کشیدم بخاطر تهوع 😵‍💫

واسه اینکه سه ماهه هیچی نمیتونم بخورم بخاطر تهوع

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی