۴ پاسخ

منم فردا چهل هفته ام گفتن بیا زایشگاه دوست نداشتم با امپول فشار زایمان کنم دعا کنیدامشب دردام زیادشه😔

مگه سر موقع انتی بری بیمارستان بستری نمیکنن؟؟

اول همه رابطه بدون جلوگیری داشته باش واسه نرم شدن دهانه رحم،پیاده روی کن،اسکوات بزن،پله برو،دوش آب گرم،ماساژ کمر و آناناس و شربت خاکشیرم خیلی خوبه

تا میتونی گرمی بخور😂

سوال های مرتبط