منم فردا چهل هفته ام گفتن بیا زایشگاه دوست نداشتم با امپول فشار زایمان کنم دعا کنیدامشب دردام زیادشه😔
مگه سر موقع انتی بری بیمارستان بستری نمیکنن؟؟
اول همه رابطه بدون جلوگیری داشته باش واسه نرم شدن دهانه رحم،پیاده روی کن،اسکوات بزن،پله برو،دوش آب گرم،ماساژ کمر و آناناس و شربت خاکشیرم خیلی خوبه
تا میتونی گرمی بخور😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.