۷ پاسخ

منکه لاغر نمیشم رو 75موندم از فردا دیگه غذام کم میکنم سعی میکنم اب و چایی و اینا زیاد بخورم از چاقی مننفرم کاش منم 40کیلو میشدم

من که داغووون شدم🤦🏻‍♀️😮‍💨

بعضیا جاق میشن بعضیا لاغر

من شیرم کمه چاق شدم

پس چرا من لاغر نمیشم بدتر دارم وزن میگیرم🥺

من هر روز دارم وزن کم میکنم

من پوست استخون شدم هرچی میخورم شیر میشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی