۸ساعت ناشتایی کافیه
من ۲۹هفته و ۴روز رفتم
برو عزیزم از ۱۲شب ناشتا باش ۸ ازمایش بده
بهتر که نرفتی بابا مردیمو زنده شدیم با این ازمایش مسخره
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی کافیه من خودم آزمایشگاهی هستم
من هفته پیش رفتم آزمایش دادم .هروقت تونستی برو .۱۲ساعت هم ن .از اخرشب قبل از اینکه بخابی چیزی نخوری و ساعت۸بری آزمایش بدی کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.