۶ پاسخ

۸ساعت ناشتایی کافیه

من ۲۹هفته و ۴روز رفتم

برو عزیزم از ۱۲شب ناشتا باش ۸ ازمایش بده

بهتر که نرفتی بابا مردیمو زنده شدیم با این ازمایش مسخره

۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی کافیه من خودم آزمایشگاهی هستم

من هفته پیش رفتم آزمایش دادم .هروقت تونستی برو .۱۲ساعت هم ن .از اخرشب قبل از اینکه بخابی چیزی نخوری و ساعت۸بری آزمایش بدی کافیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری