قرصB6تو بارداری خطرناکه!
میگن برای بی خوابی خوبع؟

۷ پاسخ

نه من ب6 برای حالت تهوعم نوشته

مگ همون ویتامین ب۶ رو نمیگی؟

وااااا‌ دکتر خودش میده که صبحا بخوری وقتی از خواب پا میشی تهوع رو هم کم میکنه

من برای تهوع میخوردم دکتر میگفت تا روزی دوتا هم میشه خورد.بیخوابی رو نشنیدم.

ب۶برای تهوع میدن ولی ادمو گیج و بیحال می‌کنه فک کنم برای خاب خوب باشه 🥲😂

والا من که تو مکملام هست

از دکترت بپرس و بخور

سوال های مرتبط

مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد