سلام خانما چی بخورم وزنم بیاد پایین ؟

۱۵ پاسخ

چی بخورم نه چیا نخورم وزن بیاد پایین
باید قند و شکر شیرینی کلا حذف کنی غذام کم کنی میوه هم روزی ی دونه

نیم ساعت قبل ناهار و شام یه قاشق سرکه سیب تو یه لیوان آب قاطی کن بخور بعد دهنتو بشور اسیدش دندون رو خراب میکنه ، میل ب شیرینی جات رو کم میکنه و اشتهات رو هم کم میکنه غذا زیاد نمیخوری

پروتئین بخور به جاش قند و شیرینی رو حذف کن

هیچی نباید بخوری😂

عزیزم غذای چرب کم و شیرینی جات حذف و روزی نیم ساعت پیاده روی خیلی تاثیر داره

سالم خوری داشته باش،قند مصنوعی و روغن هم آروم آروم حذف کن یا درحد خیلی کم استفاده کن

فقط میتونی رژیم بگیری با چیزی خوردم لاغر نمیشی

چیزی باعث لاغری نمیشه
فقط باید رژیم بگیری و کالری شماری کنی
یعنی چی که چی بخورم لاغر شم؟؟

برا کم کردن وزن هم میخای بخوری🤣🤣

رژیم فست شنیدم میگن خوبه
شیرینی جات و کلا حذف کن

غذا نخور

جیزی نخور تا بیاد پایین🙂‍↔️🙂‍↔️🙂‍↔️من هر راهی امتحان کردم فقط باید نخووووورد😫‌‌

سلام سوال منم هستم میخوام لاغرشم

یعنی هنوزم به فکر اینی یه چیزی بخوری که وزنت پایین بیاد😂

عزیزم‌نباید چیزی‌بخوری تا وزنت بیاد پایین

سوال های مرتبط