چی بخورم نه چیا نخورم وزن بیاد پایین
باید قند و شکر شیرینی کلا حذف کنی غذام کم کنی میوه هم روزی ی دونه
نیم ساعت قبل ناهار و شام یه قاشق سرکه سیب تو یه لیوان آب قاطی کن بخور بعد دهنتو بشور اسیدش دندون رو خراب میکنه ، میل ب شیرینی جات رو کم میکنه و اشتهات رو هم کم میکنه غذا زیاد نمیخوری
پروتئین بخور به جاش قند و شیرینی رو حذف کن
هیچی نباید بخوری😂
عزیزم غذای چرب کم و شیرینی جات حذف و روزی نیم ساعت پیاده روی خیلی تاثیر داره
سالم خوری داشته باش،قند مصنوعی و روغن هم آروم آروم حذف کن یا درحد خیلی کم استفاده کن
فقط میتونی رژیم بگیری با چیزی خوردم لاغر نمیشی
چیزی باعث لاغری نمیشه
فقط باید رژیم بگیری و کالری شماری کنی
یعنی چی که چی بخورم لاغر شم؟؟
برا کم کردن وزن هم میخای بخوری🤣🤣
رژیم فست شنیدم میگن خوبه
شیرینی جات و کلا حذف کن
غذا نخور
جیزی نخور تا بیاد پایین🙂↔️🙂↔️🙂↔️من هر راهی امتحان کردم فقط باید نخووووورد😫
سلام سوال منم هستم میخوام لاغرشم
یعنی هنوزم به فکر اینی یه چیزی بخوری که وزنت پایین بیاد😂
عزیزمنباید چیزیبخوری تا وزنت بیاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.