به وقت سونو رشد❤

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیز الان این واسه سومین غربالگریته کوثر این قیمت گفت

بسلامتی ان شاءالله
چه هزینها بالاس 😑😑🥺 من برا سلفریم گفتم ازمایش گرونه همین یکیه
باز نوبت انومالی شد گفتم گرونه همینه دیگه تموم
ولی انگار تمومی ندارن

کجا دادی چقدر خوب گرفت. من یبار مطب سونو داپلر و رشد و دکترم ۶ ملیون گرفت. بیرونم میدم چهار و نیم میشه. هر هفته هم باید انجام بدم😢

عزیزم بیمه تکمیلی داری یا اینم آزاده اخه من ان تی و آنومالی رفتم کوثر گفت شامل تکمیلی نمیشه؟؟؟

چقده وزنش گلم؟

منم نشستم وقتم بشه

سونو کالر داپلر از من ۳ تومن گرفت 😐

منم امروز میرم🥰هزینش چقد بالاس🫠

ماشاالله چقذ گرون
انشالله همه چیش اوکی باش
چند کیلو وزن گرفتین تا الان؟

انشاالله همه چیز عالی هست🙏🏻❤️😘

سوال های مرتبط

مامان پرنیـــا🤍 مامان پرنیـــا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری