عزیز الان این واسه سومین غربالگریته کوثر این قیمت گفت
بسلامتی ان شاءالله
چه هزینها بالاس 😑😑🥺 من برا سلفریم گفتم ازمایش گرونه همین یکیه
باز نوبت انومالی شد گفتم گرونه همینه دیگه تموم
ولی انگار تمومی ندارن
کجا دادی چقدر خوب گرفت. من یبار مطب سونو داپلر و رشد و دکترم ۶ ملیون گرفت. بیرونم میدم چهار و نیم میشه. هر هفته هم باید انجام بدم😢
عزیزم بیمه تکمیلی داری یا اینم آزاده اخه من ان تی و آنومالی رفتم کوثر گفت شامل تکمیلی نمیشه؟؟؟
چقده وزنش گلم؟
منم نشستم وقتم بشه
سونو کالر داپلر از من ۳ تومن گرفت 😐
منم امروز میرم🥰هزینش چقد بالاس🫠
ماشاالله چقذ گرون
انشالله همه چیش اوکی باش
چند کیلو وزن گرفتین تا الان؟
انشاالله همه چیز عالی هست🙏🏻❤️😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.