۲ پاسخ

منم اونجوری میشدم اون لحضه ها فقط دراز بکش چشماتو ببند

بخاطر هورمون هاس همشون میگذرن فقط اروم باش و به خودت رسیدگی کن :)
هیج چیز مهم تر از تو نیست

سوال های مرتبط