نمیدونم ضرر داره یا نه منم اینجوریم یهو بدنمو کش میدم یهو یادم میفته حاملم🤣🤦🏻♀️
منم همینجور بودم نترس گلم واسه خستگیه
منم اوایل توی خواب خودمو کش میدادم.و بعدش حس کشیدگی ناف رو پیدا میکردم و سریع نصفه حرکت رو ول میکردم.الان دیگه بیشتر دقت میکنم تا پیش نیاد🤣ولی واقعا بخاطر بدن درد و خستگی اینجوری میشه،ولی چاره ای نیست میگن برای جنین خوب نیست و زیاد نباید خودمونو کش بدیم
اره یه جوریه نمیدومم چرا منم دقیقا اینجوری ام . مجبور م انگار ناخوداگاه بدنمو کش میدم. اوایل هی حساس میشدم نکنه خطر داره فلان هی بیشتر دلم میخواست خودمو کش بدم بعد دیگه الان بیدارمیشم یه بار اینجوری میکنم تموم میشه.
منم الان همین طوریم بدنم کش میدم پایین شکمم درد میاد
رحمت کش میاد اینجوری میکنی درد میگیره منم قبلا اینجور بودم
منم همینجوری ام دست خودمم نیست الان دیدم همه مثل ما هستن 🤣🤣🤣
از بس نمیتونیم راحت بخوابیم یهو ناخواسته خودمون کش میدیم منم همینطورم ولی زود یادم میافته حاملم
منم همین کارو میکنم ولی بعدش یکم شکمم دردمیگیره
من هنوزم اینکارو میکنم😁
منم همینم سعنی میکنم نکنم این کارو حس میکنم رحمم منقبض میشه اخه اینجوری ک میکنم ولی خیلی حال میده وقتی خودتومیکشی🤣
منکه هنوز هفتم پایین همش همینکار میکنم موقع خواب بعد رحمم درد میگیره
دقیقا منم اینجوریم
میگن اکسیژن کم میشه باید مصرف اب و ببیریم بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.