۳ پاسخ

تب نداره که عزیزم

تب نیست عزیزم
تب بالای ۳۷.۷ هست
همون استامینوفن هر ۴ ساعت بده اگر پماد هم داده استفاده کن براش

پسر منم اونطوری بودم الانم بعضا بدنش داغ میشه ولی قبلا استامینفون میدادم الان دیگه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی